روغن زیتون تک نفره

توجه به خواص فوق العاده زیتون و روغن زیتون، موضوعی است که کمتر به آن توجه می شود؛ روغن زیتون عالی باشی، محصولی است که امکان استفاده از روغن زیتون را به سادگی، در بیشتر مکانها ، از جمله رستورانها ، مسافرت های خانوادگی، سازمان ها و ادارات و … فراهم می آورد.

روغن زیتون یک نفره

سلامتی

– عالی باشی با تکیه محور تغذیه سالم، به دنبال ارائه محصولات جدید به منظور ارتقاء سطح سلامت مصرف مشتریان می باشد. در همین راستا، با توجه به خواص مفید غذایی میوه زیتون، ارائه محصول روغن زیتون به شکل تک وعده ای کمک شایانی به سلامت چرخه غذایی مصرف کنندگان و تسهیل استفاده از محصولات سلامت محور خواهد کرد و گامی مفید در راستای تضمین سلامتی جامعه می باشد.

 

 

نوآوری

– امروزه بسته بندی های جدید میتواند با خلاقیت و نوآوری خود، استفاده انواع محصولات را برای مصرف کنندگان آسان نماید. در همین راستا، عالی باشی با هدف ارائه محصول در ظاهری جدید و کاربردی ، تولید محصول تک نفره را با طراحی منحصر بفرد آغاز کرده است و برای اولین بار این نوع بسته بندی را به بازار ایران عرضه می نماید. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به زیبایی، سهولت استفاده و باز شدن و حفظ کیفیت محصول اشاره کرد.
همچنین یکی از مهمترین مزیتهای این بسته بندی نسبت به سایر بسته بندیهای تکنفره اینست که این محصول پس از باز شدن نیز قابلیت نگهداری مجدد را دارد. طراحی محصول به گونه ای می باشد که پس از باز شدن فقط با اعمال فشار روغن داخل آن تخلیه میشود و به همین خاطر امکان ورود هوا به داخل بسته بندی پس از باز شدن وجود ندارد و به دلیل عدم تماس هوا با روغن کیفیت محصول حفط می گردد.

 

 

قیمت

-روغن زیتون از جمله کالاهای گران قیمت در جهان به شمار می رود و خرید آن در احجام بالا برای همه مصرف کنندگان کاری آسان نمی باشد و همچنین با توجه به اینکه روغن زیتون به مرور زمان کیفیت خود را از دست میدهد شاید خرید آن در احجام بالا برای مصارف طولانی مدت مناسب نباشد. در همین رابطه، صنایع غذایی عالی باشی با ارائه محصولات به صورت تکنفره و احجام کوچکِ تک نفره، هر دو دغدغه مصرف کنندگان یعنی خرید با قیمت مناسبتر و احجام کوچکتر جهت حفظ کیفیت را برطرف نموده است.

 

بسته بندی

– محصولات عالی باشی در دو نوع مصارف خانگی و مصارف رستورانی و ارگانی ارائه می گردد. جهت مصارف خانگی محصولات در بسته بندیهای 14 تایی می باشد. همچنین جهت مصارف رستورانی، سازمانی و ارگانها بسته بندی های 250 عددی از محصولات با قیمت ویژه در نظر گرفته شده است.